Hazır Ofis
İşini kolayca kurmak isteyen girişimcilerin en akıllı ve ekonomik tercihi Office55

Hazır Ofis, isminden de anlaşıldığı gibi tüm ofis mobilyalarının hazır olduğu, yönetici asistanı, aidat, elektrik, ısınma, soğutma gibi tüm ofis hizmetlerinin Office55 tarafından yönetildiği ofislerdir.

Office55 hazır ofisler ister bireysel, ister ekip olarak olsun, bütün ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek büyüklükte değişik metrekare seçenekleri ile size ihtiyacınız olan çalışma alanını sunar.

Normal şartlarda maliyet açısından kiralayamayacağınız kadar yüksek maliyete sahip muhitlerde ve modern plazalarda yer alan ofisler, hazır ofis konseptiyle Office55 kişilere düşük maliyetle prestijli bir iş adresi sunuyor. Ayrıca hazır ofislerde Aylık, günlük hatta saatlik gibi kullanım seçenekleri sayesinde sadece kullandığınız kadar ücret ödeme imkânı sunuyor.

Office55’in Hazır ofis sisteminde, gelen Posta ve Kargolarınızın takibi yapılırken, ofisinize gelecek olan misafirlerinizin karşılanması gibi hizmetlerde sunulmaktadır. Antalya’nın en prestijli caddesinde kolay ulaşım imkanı ile Office55 hizmetinizde.

Neden Office55 Hazır Ofis?

Elektik, Su, İnternet ile uğraşmazsınız
Şık ve tam donanımlı bir ofiste çalışırsınız
Sekreterya ve temizlik hizmeti için ayrıca para ödemezsiniz
Yüksek hızlı internet konforunu yaşarsınız
Ofisinizle ilgili her şey için tek bir fatura ödersiniz
İhtiyacınız olduğunda ofis alanınızı büyütebilirsiniz En ekonomik koşullarla prestijli bir iş merkezinde çalışırsınız
Ofis kurmak için dekorasyon, mobilya ve altyapı maliyetlerinden kurtulursunuz
İhtiyacınız olan süreye göre esnek zamanlı kiralamalar yapabilirsiniz
Ofis hizmet bedeli dışında başka sabit ücret yok
Aidat, elektrik, su, doğalgaz, internet ödemeleri ile uğraşmazsınız
Kira stopajı, temizlik, güvenlik, sigorta ödemeleri yok
Su, çay, kahve ve mutfak giderleri yok
Sürpriz ekstra ofis maliyetleri yok